Tuesday 22 July 2014

The Sims 4 CAS demo

Dobré ráno,
jak jistě všichni víte, již je to několik dní, co několik šťastlivců dostalo na svůj účet na originu demo na The Sims 4 CAS. Přestože já mezi tyto šťastlivce zatím nepatřím, měla jsem možnost si hru vyzkoušet díky jedné velice dobré dušičce. Tímto bych jí chtěla ještě jednou poděkovat.
No nebudu se tu moc rozepisovat, prostě jsem se s vámi chtěla podělit o své první čtyřkové simíky, takže jdeme na to! :-)


Jako první bych vám ráda představila sestry Potterovi.


Přestože jsou si v mnoha rysech (především v obličeji) velmi podobné, jsou to dvě absolutně různé osoby.
Starší Anna je spíše takový domácký typ. Ráda by jednou měla velkou milující rodinu.


Její mladší sestra Lisa se neliší pouze perfektně tvarovanou postavou, ale také svou povahou. Lisa se ráda přátelí s ostatními simíky a to úplně nejradši na nějakém pořádném večírku.


Dalším simíkem, kterého bych vám ráda představila je tento sportovec. Jmenuje se Dan, je velice přátelský a ničeho se nebojí. A jak už jste asi pochopili, nejradši tráví svůj čas někde v posilovně.



A ještě mám jednu siminku, kterou bych vám velmi ráda představila. A tou je Edita.


Editu mám ze svých čtyřkových simíků zatím asi nejradši. Nevím přesně proč, možná že má trošku podobné vlastnosti jako já sama... No abych tedy dokončila její představování. Edita je vášnivá čtenářka. Nejradši si zaleze do svého pokoje, kde žije sama a stráví celý den s dobrou knihou. A asi vás nepřekvapí, že jednou by ráda sama napsala nějakou skvělou knihu.


Tak to je pro dnešek vše. doufám, že jste se moc nenudili a že vás třeba někteří z mých simíků zaujali. Až vytvořím zase pár simíků, tak vám sem hodím pár fotek. Zatím se mějte fajn ;-)


No comments:

Post a Comment