Wednesday 23 July 2014

The Sims 4 CAS demo #2

Ahoj,
to demo mě nějak chytlo. Škoda jenom, že za ty simíky nemohu hned hrát...Ale tak, jednou se snad dočkáme :-D
Jelikož můj předchozí příspěvek s fotkami měl pro mě až nečekané množství návštěvníků, rozhodla jsem se, že vám zase představím několik svých čtyřkových simíků představím. Pokud mi je v komentářích zhodnotíte, budu jenom ráda.


Jako prvního bych vám ráda představila jediného mužského člena této domácnosti. Jmenuje se Ondra (ano, je to u mých simíků nezvyklé, ale prostě jsem dostala chuť na normální česká jména), je velmi chytrý, rád by jednou dokonale uměl hned několik dovedností. Velmi ho baví a naplňuje tvoření a poslouchání hudby. 
Je zamilován do své spolubydlící Nikoly (více o ní níže), ale ta ho stále bere spíš jako kamaráda. Podaří se mu to změnit?



Ondrova starší sestra Lucka by jednou měla obrovskou milující rodinu. Zatím ovšem nenašla nikoho, s kým by takovou rodinu ráda založila. A jelikož už jí to několikrát nevyšlo, tak pomalu ztrácí své sebevědomí, bohužel není pořádně spokojená ani sama se sebou, ráda by vypadala úplně jinak... Podaří se jí najít někoho, kdo by ji dokázal ujistit, že je krásná taková, jaká je? Podaří se jí najít někoho, s kým založí svou vysněnou obrovskou rodinu?



Ondra s Luckou si nemohli dovolit platit celý nájem sami a tak si dali inzerát do novin, že hledají spolubydlící. A tehdy se seznámili s Nikčou a Alicí.

Nikola je drobná brunetka, kterou velmi baví móda a vše s tím spojené. Má ráda dobré jídlo a krásnou přírodu. Jednou by chtěla najít osudovou lásku, která vydrží po celý zbytek jejího života, ale zatím se jí nedaří. Možná by měla přestat hledat, a rozhlédnout se, koho má kolem sebe, jsem si jistá, že Ondra by mohl být jejím pravým, ale o tom Nikča nemá ani ponětí. Jak tohle dopadne?



Spolu s Nikolou se k zrzavým sourozencům nastěhovala ještě Alice. Večírky, sport a přátelé, to je to, co ji v životě nejvíc baví. Tak jí držme palce, aby si i ona mohla užívat tento bezstarostný život.



Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám simíci líbili. Budu ráda za jakékoliv komentáře, za jakékoliv reakce.

Mějte se fajn a užívejte léta ;-)


No comments:

Post a Comment